În susținerea solicitării anexez următoarele documente:
Cerere tip Aviz Comisie de Circulație
Copie Certificat de Urbanism nr. _______ din ______________ și planul de situație / ortofotoplan anexă la CU;
Copie Extras de Carte Funciară pentru informare;
Fotografii amplasament;
Memoriu de prezentare – trebuie să conțină minim următoarele date:• • date de identificare a lucrării, a imobilului și categoria drumului; • descrierea construcțiilor existente și/sau propuse și a activităților ce urmează a se desfășura în incintă precum și implicațiile asupra traficului rutier; • descrierea amenajării accesului la drumul public și modul de amplasare a semnalizării rutiere propuse; • modul de rezolvare a necesarului de parcări conform PUG 2012.
Plan de situație – trebuie să conțină minim următoarele date: • sectorul de drum la care se va amenaja accesul obiectivului și traseul existent; • figurarea marcajelor și indicatoarelor rutiere; • modul de amenajare a accesului la drumul public, elementele tehnice precum și modul de separare a fluxurilor de circulație (intrarea/ieșirea din obiectiv); • amplasarea construcțiilor existente și/sau propuse cu marcarea distanțelor față de vecinătăți și față de drumul public; • amplasarea locurilor de parcare și modul de organizare a aleilor carosabile în incinta obiectivului; • modul de asigurare a continuității troturarelor și a pistelor de bicicletă, după caz.
MunicipiulBacau.ro utilizeaza cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.OK