ANUNŢ licitaţie privind închirierea pentru o perioadă de 5 ( cinci) ani, cu posibilitatea de prelungire prin acordul părţilor, a unui spaţiu în suprafaţă de 12,80 mp construcţie C2-anexă P.T.41, aflat în domeniul privat al municipiului Bacău, str. VALEA ALBĂ, cu destinaţie sediu asociaţie proprietari.

ANUNŢ licitaţie pentru închirierea pentru o perioadă de 5 (cinci) ani, cu posibilitatea de prelungire prin acordul părţilor, a unui spaţiu în suprafaţă de 12,80 mp construcţie C2-anexă P.T.41, aflat în domeniul privat al municipiului Bacău, str. VALEA ALBĂ, cu destinaţie sediu asociaţie proprietari.

1. Informaţii generale privind locatorul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Municipiul Bacău, cu sediul în municipiul Bacău, strada Theodor Aman nr.94 C, judeţul Bacău, telefon: 0234/208900, fax 0234/588.757, e-mail: cristina.popa@piimariabacau.ro, cod fiscal: 4278337.
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
– spaţiu în suprafaţă de 12,80 mp construcţie C2-anxaă a P.T.41, situat în municipiul Bacău, STR. VALEA ALBĂ, f.n., cu nr. cadastral 91378- C2, carte funciară nr. 91378, care aparţine domeniului privat al municipiului Bacău, conform caietului de sarcini, H.C.L. Bacău nr. 331/ 08.10.2024 şi conform O.U.G. nr. 57 din 03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisă, de la sediul instituţiei – Direcţia Patrimoniu, Compartiment Exploatare Fond Locativ, Gestionare Spaţii, Terenuri şi alte Bunuri.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Direcţia Patrimoniu, Compartiment Exploatare Fond Locativ, Gestionare Spaţii, Terenuri ş1 alte Bunuri, din cadrul Municipiului Bacău, Bacău, str. Pictor Arnan nr.94 C, judeţul Bacău.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei de atribuire
67,00 lei/ exemplar, care se achită numerar la Direcţia Impozite şi Taxe Locale, str. Pictor Th. Aman nr.94 C, judeţul Bacău sau prin OP, în contul RO28TREZ0615006xxx000234, deschis la TREZORERIA municipiului Bacău, cod fiscal: 4278337.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
03.12.2024, ora 14,00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
11.12.2024, ora 16,00

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
CENTRUL DE INFORMARE CETĂTENI, MUNICIPIUL BACĂU, Bacău, Strada Nicolae
Titulescu nr.3, Judeţul Bacău.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
12.12.2024, ora 10,00, la sala de şedinţe, Municipiului Bacău, Bacău, str. Pictor Aman nr.94 C,
judeţul Bacău
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal, a Tribunalului Bacău, municipiul Bacău, str.Ştefan cel Mare nr.4, judeţul Bacău, telefon 0234/514419, fax 0234/525211, e-mail: tr-bacau­ reg2@just.ro
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
19.11.2024.

Skip to content